S/N 22775

S/NLevert fra fabrikk:USAF Ser.No.:Norske kjennetegn:
2277510.07.195251-12392CE-D / 392
03.11.1961Ankom til Norge.
08.12.1961Til Værnes.
09.06.1965Til OP troppen Setermoen/Bardufoss.
31.05.1967Stasjonert på Bardufoss.
23.11.1968Fra Bardufoss til Værnes for ettersyn.
17.02.1970Avgitt fra Værnes til Bardufoss.
03.05.1971Avgitt fra Bardufoss til Fred. Olsen, Fornebu, for- radio mod.
30.08.1971Avgitt fra Fred. Olsen til Bardufoss.
02.05.1974Avgitt fra Bardufoss til Fly-OP troppen Gardermoen.
18.07.1974Avgitt fra Fly-OP troppen Gardermoen til Bardufoss.
19.11.1976Avgitt fra Bardufoss til Horten Verft for ombygging.
09.02.1977Avgitt fra Horten Verft til Bardufoss.
04.03.1980Avgitt fra Bardufoss til Værnes.
18.09.1981Til Haslemoen.
18.01.1983Til Torp.
23.03.1985Større havari. Under en rutinemessig treningstur i lokalområdet ved Haslemoen, knakk festebraketten for venstre hovedhjulslegg inne ved flykroppen. Dette medførte at legg, hjul samt påmonterte ski løsnet fra fly kroppen og falt av. Under landingen ble flyet ytterligere skadd særlig i venstre vinge. Flygeren, kaptein Roar Laugerud (flyger ved Skyteskolen for Feltartilleriet) var eneste mann ombord, og han kom uskadd fra hendelsen. Flyets gangtid ved havariet var 3571:4 timer.
01.02.1987Fordelt til AR 3, MFA1/BRIG 13 på Værnes.
20.09.1991Avskrevet.