S/N 21972

S/NLevert fra fabrikk:USAF Ser.No.:Norske kjennetegn:
2197218.10.195151-5067CE-J / 5067
11.01.1966Ankom til Værnes fra Vest-Tyskland. Flygetid 3718:00.
17.06.1966Avgitt fra Værnes til Setermoen.
04.09.1966Mindre uhell. Havari rapport 88/66.
23.09.1966Avgitt fra Bardufoss til Værnes for hovedettersyn.
19.02.1968Avgitt fra Værnes til Fly-OP troppen Gardermoen.
10.04.1970Avgitt fra Gardermoen til Fred. Olsen.
29.04.1970Avgitt fra Fred. Olsen til Gardermoen.
03.09.1970Avgitt fra Gardermoen til Bardufoss.
20.06.1973Avgitt fra Bardufoss til Fly-OP troppen Gardermoen.
02.05.1974Avgitt fra Fly-OP troppen Gardermoen til Bardufoss.
09.02.1977Avgitt fra Bardufoss til Horten Verft.
01.05.1977Avgitt fra Horten Verft til Bardufoss.
01.10.1979Avgitt fra Bardufoss til Værnes.
03.07.1980Avgitt fra Værnes til Bardufoss.
28.11.1983Avgitt fra Bardufoss til Værnes.
09.03.1984Avgitt fra Værnes til Bardufoss. 
31.12.1984Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 6466:5.
08.08.1986Større havari. Uhellet skjedde under opphold mellom to øvelser i ildledelse av artilleri på Hjerkinn skytefelt. Under en simulert nødlanding kuttet motoren og flyet gikk i bakken ved Dovregubbens Hall, Vålåsjø ved Dovrefjell. Flygeren, løytnant Roy Sannes, og passasjeren, sersjant og flyelev Jan Egil Hubred, var begge uskadde. Flyet tilhørte Torp flystasion. Gangtid var 6415,2 timer.
01.02.1988Levert fra LFK, Kjeller til Værnes gjenoppbygget etter havariet. 
01.03.1989Fra Værnes til Bardufoss. Gangtid 6422:0. 
09.11.1989Mindre uhell på Setermoen. 
31.12.1989Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 6473:4.
01.09.1990Flytroppen/M17Abn/Brig N overgikk til mobstatus. Flyet mob. lagret på Bardufoss. Gangtid 6609:5.
20.09.1991Avskrevet. 
16.06.1992Fløyet fra Bardufoss til Værnes for endelig avlevering. Returnert USAF og solgt til Brasil.