S/N 21448

S/N:Levert fra fabrikk:USAF Ser.No.:Norske kjennetegn:
2144818.05.195150-1712CE-S / 712
31.05.1968Ankom LFK Kjeller fra USA. Flygetid 3730:55
25.06.1968Mottakskontroll ved LFK Kjeller. 
05.08.1968Avgitt fra LFK Kjeller til Gardermoen. 
26.01.1971Avgitt fra Gardermoen til Fred. Olsen. 
01.03.1971Avgitt fra Fred. Olsen til Gardermoen. 
13.05.1976Avgitt fra Gardermoen til Horten Verft for mod. 
15.11.1976Avgitt fra Horten Verft til Torp. 
31.01.1981Fortsatt på Torp. 
01.03.1985På Haslemoen. 
01.02.1987Fordelt som reservefly til Torp. 
01.06.1988Utlånt fra Haslemoen til Bardufoss. 
31.12.1988Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 5923:8 
30.09.1989På Bardufoss ved Flytroppen/MFAbn/Brig N. Gangtid: 6020:5 
31.10.1990På Bardufoss. Gangtid 6210:10
20.09.1991Avskrevet. 
29.01.1992Flyet avgitt til FMU og beordret overført fra Værnes til Gardermoen. Senere overført til Luftforsvarsmuseet i Bodø.
01.01.2000Info via Hans Petter Stue: Maskinen som har tail # 712 (den som henger oppunder taket i Bodø), var faktisk ikke en 1951 modell (51-….712), men derimot den eneste som var bygget i 1950, altså 50-…712.Den ble altså bygget det første året Birddog’en var i serieproduksjon, og var således den eldste vi fløy med. Den var også den eneste som var utstyrt for å drive slepeflyging, og den var modifisert med en ramme plassert på gulvet bak baksetet (der hvor UHF radioen satt), pluss et lite rør som kom ut av skroget like foran halehjulet. Rammen holdt selve slepemekanismen og wire, og wiren kom ut av røret bak.
Birddog # 712 i formasjon