31.05.1968 | Ankom LFK Kjeller fra USA. Flygetid 4117:15. |
31.07.1968 | Mottakskontroll ved LFK Kjeller. |
05.08.1968 | Avgitt fra LFK Kjeller til Gardermoen. |
18.04.1972 | Avgitt fra Gardermoen til Værnes. |
14.08.1972 | Avgitt fra Værnes til Gardermoen. |
04.09.1972 | Vekselvis Gardermoen og Værnes. |
01.12.1972 | Større havari ved gangtid 4594:20. Havariet skjedde ved avslutningen av Fly-OP kurs nr. 9 på Værnes. Under flere harde ‘touch-and-go’ landinger på Værnes, ble flyet påført større skader. Instruktøren, løytnant Knut Jørgen Hegle, og eleven, løytnant Magne Sveen, var begge uskadde. |
13.08.1972 | Avgitt fra Flytekn. skv. Gardermoen til Bardufoss. |
05.03.1975 | Avgitt fra Bardufoss til Flytekn. skv. Værnes. |
29.07.1976 | Avgitt fra Værnes til Torp. |
16.08.1976 | Større havari ved gangtid 5122:10. Under landingsøvelser på Lista flystasjon, ble flyet slått rundt og endte på ryggen. Flygeren, løytnant Per Gram, korn uskadd fra havariet. Flyet ble bestemt gjenoppbygget ved Horten Verft. Flyet tilhørte Torp flystasjon, men var ved havariet utlånt til Sola flystasjon. |
06.12.1976 | Avgitt til Horten Verft for rep. og mod. |
01.04.1978 | Avgitt fra Horten Verft tit Værnes. |
31.01.1981 | Fortsatt på Værnes. |
31.12.1983 | Stasjonert på Bardufoss. Skiunderstell. Gangtid 5796:3. |
31.12.1984 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 5919:2. |
31.12.1985 | 1000 timers ettersyn på Værnes. Tilhørte Bardufoss. |
21.03.1986 | Avgitt fra Værnes tit Bardufoss. Gangtid 6111:2. |
01.09.1986 | Utlånt fra Bardufoss til FAC Rygge for øvelse ‘BlueFox’. |
01.09.1986 | Returnert Bardufoss. |
31.12.1986 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 6213:7 |
01.02.1987 | Fordelt til stående avd. MFAbn/Brig. N på Bardufoss. |
01.09.1988 | Til Kjeller for montering av VHF-radio. |
31.12.1988 | På Værnes p.g.a. sprekk i motorbukken. Gangtid 6510:6. |
14.09.1989 | Totalhavarerte. Oppdraget var trening i nattlanding på Bardufoss flystasjon. Ved den femte landingen mistet flygeren bremseeffekten på venstre hjul, slik at flyet skar ut fra rullebanen og havarerte. Flygeren, løytnant Arvid Josefsen, og passasjeren, fenrik Torn Snedal, var begge uskadde. Flyet tilhørte Fly-OP troppen/Brig,N, Flyet ble tatt ut av tjeneste men fikk påsatt nytt understell og overført til LTS. Kjevik som instruksjonsmateriell i.h.t. ordre datert 11.10.89. |
14.09.1989 | Avskrevet. Flygetid 6624:6 timer. |