31.05.1968 | Ankom LFK Kjeller fra USA. Flygetid 4489:50. |
02.08.1968 | Mottakskontroll ved LFK Kjeller. |
12.08.1968 | Avgitt fra LFK Kjeller til Gardermoen. |
20.06.1974 | Avgitt fra Fly-OP troppen Gardermoen til Bardufoss. |
04.09.1974 | Større havari. Under prøve landing på nyopprettet feltstripe på et jorde ved Buksnesstrand ved Risøysund, klarte ikke flygeren å bremse opp. Flyet gjorde en ‘ground loop’ og havnet utenfor banen. Maskinen tilhørte Fly-OP-tropp/FAbn/Brig.N. Gangtid 5226:55. Flygeren, løytnant Knut Hustad (sjef Fly-OP tropp/FABN/Brig N). var uskadd. |
04.09.1974 | Avgitt fra Bardufoss til Flytekn. skv. Værnes. |
03.01.1975 | Avgitt fra Værnes til LFK Norrønafly for reparasjon. |
05.05.1975 | Avgitt fra LFK Norrønafly til Gardermoen. |
01.01.1976 | Avgitt fra Gardermoen til Torp. |
14.03.1977 | Avgitt fra Torp til Horten Verft for mod. |
29.04.1977 | Avgitt fra Horten Verft til Torp. |
01.06.1982 | Avgitt fra Torp til Værnes. |
31.12.1985 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 6687:0. |
01.02.1987 | Fordelt til AR 1, MFA2/BRIG 5 på Bardufoss. |
31.12.1988 | Stasjonert i Bodø. Gangtid 7136:4. |
01.06.1989 | Tatt ut av tjeneste for langtidslagring på Bardufoss. Gangtid 7233:1. |
01.09.1990 | Flytroppen/MFAbn/Bric, N overgikk til mob.status. Flyet mob.lagret på Bardufoss. Gangtid 7243:1. |
20.09.1991 | Avskrevet. |
16.06.1992 | Fløyet fra Bardufoss til Værnes for endelig avlevering. Returnert USAF og solgt til Brasil. |