S/N 21959

S/NLevert fra fabrikk:USAF Ser.No.:Norske kjennetegn:
2195915.10.195151-5054CE-I / 054
11.01.1966Ankom til Værnes fra Vest-Tyskland. Flygetid 4187:15.
17.06.1966Avgitt fra Værnes til Setermoen.
31.05.1967Stasjonert på Bardufoss.
28.01.1970Avgitt fra Bardufoss til Fly-OP troppen Gardermoen.
26.02.1970Til Fred. Olsen for UHF installasjon.
05.03.1970Til LFK.
18.03.1970Til Fly-OP troppen Gardermoen.
04.05.1970Avgitt fra Fly-OP troppen Gardermoen til Bardufoss.
20.07.1970Avgitt fra Bardufoss til Fly-OP troppen Gardermoen.
10.05.1972Avgitt fra Gardermoen til Værnes.
14.08.1972Avgitt fra Værnes til Gardermoen.
01.01.1976Avgitt fra Gardermoen til Torp.
02.02.1976Avgitt: fra Torp til Sola.
29.02.1976Avgitt: fra Sola til Torp.
17.01.1977Avgitt fra Torp til Horten Verft for mod.
21.03.1977Avgitt fra Horten Verft til Torp.
20.10.1981Avgitt fra Torp til Horten Verft.
06.12.1981Avgitt fra Horten Verft til Torp. 
01.02.1985På Haslemoen. 
01.02.1987Fordelt til AR 2, MFA 2/BRIG S på FASO/Haslemoen
20.09.1991Avskrevet. Returnert USAF og solgt til Brasil. Brasiliansk reg PP-EKF, stasjonert Altamira. Tildelt Kovacs.

054 ved innflygingen til Haslemoen.