11.01.1966 | Ankom til Værnes fra Vest-Tyskland. Flygetid 3718:00. |
17.06.1966 | Avgitt fra Værnes til Setermoen. |
04.09.1966 | Mindre uhell. Havari rapport 88/66. |
23.09.1966 | Avgitt fra Bardufoss til Værnes for hovedettersyn. |
19.02.1968 | Avgitt fra Værnes til Fly-OP troppen Gardermoen. |
10.04.1970 | Avgitt fra Gardermoen til Fred. Olsen. |
29.04.1970 | Avgitt fra Fred. Olsen til Gardermoen. |
03.09.1970 | Avgitt fra Gardermoen til Bardufoss. |
20.06.1973 | Avgitt fra Bardufoss til Fly-OP troppen Gardermoen. |
02.05.1974 | Avgitt fra Fly-OP troppen Gardermoen til Bardufoss. |
09.02.1977 | Avgitt fra Bardufoss til Horten Verft. |
01.05.1977 | Avgitt fra Horten Verft til Bardufoss. |
01.10.1979 | Avgitt fra Bardufoss til Værnes. |
03.07.1980 | Avgitt fra Værnes til Bardufoss. |
28.11.1983 | Avgitt fra Bardufoss til Værnes. |
09.03.1984 | Avgitt fra Værnes til Bardufoss. |
31.12.1984 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 6466:5. |
08.08.1986 | Større havari. Uhellet skjedde under opphold mellom to øvelser i ildledelse av artilleri på Hjerkinn skytefelt. Under en simulert nødlanding kuttet motoren og flyet gikk i bakken ved Dovregubbens Hall, Vålåsjø ved Dovrefjell. Flygeren, løytnant Roy Sannes, og passasjeren, sersjant og flyelev Jan Egil Hubred, var begge uskadde. Flyet tilhørte Torp flystasion. Gangtid var 6415,2 timer. |
01.02.1988 | Levert fra LFK, Kjeller til Værnes gjenoppbygget etter havariet. |
01.03.1989 | Fra Værnes til Bardufoss. Gangtid 6422:0. |
09.11.1989 | Mindre uhell på Setermoen. |
31.12.1989 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 6473:4. |
01.09.1990 | Flytroppen/M17Abn/Brig N overgikk til mobstatus. Flyet mob. lagret på Bardufoss. Gangtid 6609:5. |
20.09.1991 | Avskrevet. |
16.06.1992 | Fløyet fra Bardufoss til Værnes for endelig avlevering. Returnert USAF og solgt til Brasil. |