31.05.1968 | Ankom LFK Kjeller fra USA. Flygetid 4095:00. |
26.08.1968 | Mottakskontroll ved LFK Kjeller. |
13.09.1968 | Avgitt fra LFK K eller til Gardermoen. |
10.12.1970 | Avgitt fra Gardermoen til Fred. Olsen. |
16.01.1971 | Avgitt fra Fred. Olsen til Gardermoen. |
01.01.1976 | Avgitt fra Gardermoen til Torp. |
02.02.1976 | Avgitt fra Torp til Sola. |
29.02.1976 | Avgitt fra Sola til Torp. |
28.03.1977 | Avgitt fra Torp til Horten Verft for mod. |
26.05.1977 | Avgitt fra Horten Verft til Torp. |
18.07.1980 | Større havari. Under landing på Sola etter en lokal navigasjonstur, skar flyet ut til venstre med en ‘ground loop’ til følge. Flyet ble påført større skader i høyre vinge og haleflate. Flyger, major Inge T. Kavli, og sivil passasjer Gisle Kavli, var uskadde. Flyet tilhørte Torp flystasjon. Flygetid ved havariet var 5320:7. |
01.07.1982 | Avgitt fra Torp til Værnes. |
06.02.1984 | Avgitt fra Værnes til Torp. |
01.03.1985 | På Haslemoen. |
01.02.1987 | Mob.fordelt til AR 2, ITA3)/BRIG 6 på Torp. |
20.09.1991 | Avskrevet. Returnert USAF og solgt til Brasil. Brasiliansk reg PP-EKE, stasjonert Altamira. Tildelt Aeroclube do Pará. |