31.05.1968 | Ankom LFK Kjeller fra USA. Flygetid 4054:20. |
07.08.1968 | Mottakskontroll ved LFK Kjeller. |
13.08.1968 | Avgitt fra LFK Kjeller til Gardermoen. |
31.01.1970 | Avgitt fra Fly-OP troppen Gardermoen til Bardufoss. |
28.02.1970 | Totalhavarerte under avgang nordover fra Setermoen flystripe for oppdrag i væpnet rekognosering under øvelse ‘Arctic Express’. Flyet havarerte i løssnøen etter å ha truffet noe småskog. Årsaken var tregt føre under avgang med skiunderstell, slik at flyet ikke fikk fart nok til å kornme opp. Det tippet over på nesen og ble stående med halen rett opp. Flygeren, løytnant og flytroppsjef Arne Wærum, og passasjeren, major Charles E. Pugh USAF, var begge uskadde. Flyet tilhørte Flytroppen/FABN/Brig. N og hadde ved havariet en gangtid på 4231:00. Flyet ble satt i skadekategori A (avskrives), men ble senere bestemt reparert. |
01.04.1970 | Avgitt fra Bardufoss til Flytekn. skv. Værnes. |
09.09.1970 | Fraktet fra Værnes til Fred. Olsen med bil. |
07.07.1971 | Avgitt fra Fred. Olsen til Gardermoen. |
16.12.1974 | Avgitt fra Flytekn. skv. Gardermoen til Bardufoss. |
13.12.1976 | Avgitt fra Bardufoss til Horten Verft. |
01.04.1977 | Avgitt fra Horten Verft til Bardufoss. |
31.12.1983 | Stasjonert på Bardufoss. Skiunderstell. Skulle flys til LFK snarest. |
31.12.1984 | På Værnes. Tilhørte Bardufoss? |
01.02.1987 | Mob.fordelt til AR 3, MFA 1/BRIG 13 på Værnes. |
20.09.1991 | Avskrevet. Returnert USAF og solgt til Brasil. |