11.01.1966 | Ankom til Værnes fra Vest-Tyskland. Flygetid 4209:05. |
28.03.1968 | Avgitt fra Værnes til Fly-OP troppen på Gardermoen. |
03.03.1970 | Avgitt fra Gardermoen til Fred. Olsen for UHF-installasjon. |
30.03.1970 | Avgitt fra Fred. Olsen til Gardermoen. |
18.04.1972 | Avgitt fra Gardermoen til Værnes. |
14.08.1972 | Avgitt fra Værnes til Gardermoen. |
01.01.1976 | Avgitt fra Gardermoen til Værnes. |
09.05.1977 | Avgitt fra Gardermoen til Horten Verft for mod. |
01.08.1977 | Avgitt fra Horten Verft til Værnes. |
31.01.1981 | Fortsatt på Værnes. |
31.12.1985 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 6054:4. |
19.03.1986 | Avgitt fra Bardufoss for 1000 timers inspeksjon. |
01.11.1986 | Returnert Bardufoss etter 1000 timers inspeksjon. |
31.12.1986 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 6146:1 |
01.02.1987 | Fordelt til Stående avd. MFAbn/Brig. N på Bardufoss. |
07.03.1988 | Mindre havari. Under avgang fra Setermoen flystripe mistet flygeren retningskontrollen, og flyet kjørte av banen og stoppet i et nettinggjerde 20 m til venstre for banen. Propellen ble skadet. Det var ingen personskade. Total flytid for 937 var 6279,2. Oppdraget var egentrening med skiunderstell forut for øvelse ‘Arrowhead Express’. Flyet tilhørte Flytroppen MFA/BN/Brig.N. Flyger var flytroppssjef, løytnant Jan Rasmussen. Reparert og tjenesteklart fra 09.08.88. |
31.12.1988 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 6382:1 |
31.12.1989 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 6570:9. |
23.09.1990 | Totalhavarerte, maskinen fløy fra Banak til Karasjok for å rekognosere i et øvelsesområde under øvelse ‘Jerv’, samt hente løytnant Austarå i Karasjok. Like etter avgang fra flystripa i Karasjok rollet flyet to ganger i lav høyde og gikk i bakken mellom Skoganvarre og Karasjok. Flygeren, løytnant Per Olav Strømme (25 år og flytroppsjef ved Brig.N), og passasjeren, løytnant Erik Austarå (25 år) fra Garnisonen i Porsanger, omkom. Flyet tilhørte Fly-OP troppen FAbn/Brig.N. |
23.09.1990 | Avskrevet. Flygetid 6730:9 timer. |