03.11.1961 | Ankom til Norge. |
11.12.1961 | Avgitt til Værnes. |
09.06.1965 | Utlånt til OP troppen Setermoen. |
01.12.1965 | Returnert til Værnes. |
13.03.1972 | Mindre uhell på Haslemoen. |
01.04.1972 | På Værnes. |
24.10.1977 | Til Horten Verft for mod. |
28.02.1978 | Fra Horten Verft til Værnes. |
02.10.1979 | Fra Værnes til Bardufoss. |
26.01.1981 | Mindre uhell på Elvenes feltflystripe. Under kjøring i dyp snø med ski understell, skar høyre ski igjennom i en venstre sving. Under en ny sving låste stikka seg i bakre stilling. Flygeren, fenrik Kristian Herskedal som var alene ombord, var uskadd. Skadene på flyet var ubetydelige. Flyet tilhørte flytroppen FAbn/Brig N. |
29.08.1983 | Avgitt fra Bardufoss til Værnes. |
29.11.1983 | Avgitt fra Værnes til Bardufoss. |
31.12.1983 | Stasjonert på Bardufoss. Ski-understell. Gangtid 1989:7. |
31.12.1984 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 2151:8 |
31.12.1985 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 2375:1 |
05.09.1986 | Utlånt fra Bardufoss til FAC/Rygge for øvelse ‘BlueFox’. |
20.12.1986 | Returnert Bardufoss. |
31.12.1986 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 2568:6. |
01.02.1987 | Fordelt til AR 1, MFA2/BRIG 5 på Bardufoss. |
24.08.1987 | Overført fra Bardufoss til Banak. |
31.12.1987 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 2762:5. |
01.10.1988 | Fra Bardufoss til Værnes for 1000 timers ettersyn. |
31.12.1988 | På Værnes til ettersyn. |
01.02.1989 | Fra Værnes via Bardufoss til Banak. |
30.09.1989 | På Bardufoss ved Flytroppen/MFAbn. Gangtid: 3076:0. |
31.12.1989 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 3151:3. |
04.09.1990 | Flytroppen/MFAbn/Brig N overgikk til mob.status. Flyet mob. lagret på Bardufoss. Gangtid 3330:4 |
18.04.1991 | Flyet beordret overført Værnes for lagring. |
20.09.1991 | Avskrevet. Flygetid 3330:4 timer. Returnert USAF og solgt til Brasil. Brasiliansk reg PP-EKG, stasjonert Redencão. Tildelt Kovacs. |