03.11.1961 | Ankom til Norge. |
08.12.1961 | Til Værnes. |
09.06.1965 | Til OP troppen Setermoen/Bardufoss. |
31.05.1967 | Stasjonert på Bardufoss. |
23.11.1968 | Fra Bardufoss til Værnes for ettersyn. |
17.02.1970 | Avgitt fra Værnes til Bardufoss. |
03.05.1971 | Avgitt fra Bardufoss til Fred. Olsen, Fornebu, for- radio mod. |
30.08.1971 | Avgitt fra Fred. Olsen til Bardufoss. |
02.05.1974 | Avgitt fra Bardufoss til Fly-OP troppen Gardermoen. |
18.07.1974 | Avgitt fra Fly-OP troppen Gardermoen til Bardufoss. |
19.11.1976 | Avgitt fra Bardufoss til Horten Verft for ombygging. |
09.02.1977 | Avgitt fra Horten Verft til Bardufoss. |
04.03.1980 | Avgitt fra Bardufoss til Værnes. |
18.09.1981 | Til Haslemoen. |
18.01.1983 | Til Torp. |
23.03.1985 | Større havari. Under en rutinemessig treningstur i lokalområdet ved Haslemoen, knakk festebraketten for venstre hovedhjulslegg inne ved flykroppen. Dette medførte at legg, hjul samt påmonterte ski løsnet fra fly kroppen og falt av. Under landingen ble flyet ytterligere skadd særlig i venstre vinge. Flygeren, kaptein Roar Laugerud (flyger ved Skyteskolen for Feltartilleriet) var eneste mann ombord, og han kom uskadd fra hendelsen. Flyets gangtid ved havariet var 3571:4 timer. |
01.02.1987 | Fordelt til AR 3, MFA1/BRIG 13 på Værnes. |
20.09.1991 | Avskrevet. |