07.09.1960 | Ankom til Norge. |
13.10.1960 | Avgitt til Værnes. |
19.02.1968 | Avgitt til OP avdelingen Gardermoen. |
01.01.1976 | Avgitt til Værnes. |
08.10.1976 | Fra Værnes til Horten Verft for mod. + 1000 timers ettersyn. |
15.12.1976 | Avgitt fra Horten Verft til Bardufoss. |
31.12.1983 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 1920:5. |
31.12.1984 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 2050:2. |
31.12.1985 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 2250:7. |
31.12.1986 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 2373:9. |
01.02.1987 | Fordelt til AR 6, MFA2/BRIG 14 på Bardufoss. |
01.05.1987 | Mindre uhell på Bardufoss flystasjon. Flygeren, fenrik Per Olav Strømme og passasjeren Bjørn Hellesylt, var begge uskadde. Under landing i sterk vind falt flyet igjennom og ned på rullebanen. Halehjulet knakk og sideror m.m. fikk mindre skader. Flyet tilhørte Flytropp/FAbn/Brig. N. |
01.11.1987 | Overført fra Bardufoss til Banak. |
31.12.1987 | Stasjonert på Banak. Gangtid 2551:0. |
01.01.1988 | Returnert fra Banak til Bardufoss. |
01.08.1988 | Fra Bardufoss til Kjeller for montering av VHF-radio. Deretter til Værnes for ettersyn |
01.11.1988 | Fra Værnes til Mosjøen. Opphold i Mosjøen på grunn av været. |
31.12.1988 | Stasjonert i Bodø. Gangtid 2606:21. |
30.09.1989 | På Bardufoss ved Flytroppen/MFAbn. Flytid: 2716:6. |
31.12.1989 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 2716:6. |
31.10.1990 | På Bardufoss. Gangtid 2739,4. Skulle overføres Værnes for lagring. |
20.09.1991 | Avskrevet. Returnert USAF og solgt til Brasil. Brasiliansk reg PP-EKI, stasjonert Santarém. Tildelt Kovacs. |