03.11.1961 | Ankom til Norge. |
27.03.1962 | Til Værnes. |
02.04.1965 | Fra Værnes til LFK. Brukt som prototype for prøver med skiunderstell ved LFK 08.04.65 til 24.04.65. |
17.06.1966 | Fra Værnes til Setermoen. |
01.03.1967 | Fra Setermoen til Værnes. |
20.05.1967 | Større havari. Under en demonstrasjonstur fra Bardufoss skulle flyet lan de etter ca. 30 min. flyging rundt i terrenget. Flygeren flatet ut med for liten motorkraft og flyet satte seg så hardt på rullebanen at understellet fjæret ut til siden og propellen slo nedi. Han fikk tatt flyet opp på en ny runde og landet normalt. Flyets gangtid ved uhellet var 575:22. Flyger var oberstløytnant Kaare Thue (ops.gr.sjef og passasjer oberstløytnant Gudbrand Strømmen (fung. stasjonssjef). |
27.09.1977 | Fra Værnes til Horten Verft for ombygging. |
01.12.1977 | Fra Horten Verft til Værnes. |
04.03.1980 | Fra Værnes til Bardufoss. |
22.09.1981 | Mindre uhell. Under avgang fra Tovik feltstripe ved Sandvatn ved Evenes i øvelse Barfrost |
31.12.1983 | Stasjonert på Bardufoss. Ikke luftdyktig. Skiunderstell monteres. Gangtid 1677:8. |
01.09.1986 | Utlånt fra Bardufoss til FAC/Rygge for øvelse ‘Blue Fox’. |
30.09.1986 | Retur Bardufoss. |
31.12.1986 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 1988:4. |
01.02.1987 | Fordelt til AR 6, NIFA2/BRIG 14 på Bardufoss. |
05.02.1987 | Større havari. Under taxing på line på Bardufoss etter avsluttet flyoppdrag for Marinen, kolliderte flyet med et brannapparat. Propellen ble skadd og det oppsto to flenger i skroget. Flygeren, fenrik Per Olav Strømme, og besetningsmedlem fenrik Kåre Haukland, var uskadd. Flyet tilhørte Flytroppen FAbn/Brig.N. |
01.03.1987 | Ferdig reparert etter uhell 05.02.87. |
24.08.1987 | Overført fra Bardufoss til Banak. |
31.12.1987 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 2176:5. |
31.12.1988 | Stasjonert i Bodø. Gangtid 2312:9. |
30.09.1989 | På Bardufoss ved Flytroppen/FAbn. Flytid: 2460:1. |
31.12.1989 | Stasjonert på Bardufoss. Gangtid 2479:7. |
01.09.1990 | Flytroppen/MFAbn/Brig N overgikk til mob.status. Flyet mob.lagret på Bardufoss. Gangtid 2647:8. |
18.04.1991 | Flyet beordret overført fra Bardufoss til Værnes. |
20.09.1991 | Avskrevet. Flygetid 2647:8 timer. Returnert USAF og solgt til Brasil. Brasiliansk reg PP-EKA, stasjonert Marabá. Tildelt Kovacs. |